002

Nu känner jag att jag lever! Termometern visar nära nollstrecket, löven börjar få de nyanser jag anser att de ska ha hela året om och på mornarna kan man se månen på en ljusblå himmel. Fan vad jag älskar hösten! Bara den fina hösten, i och för sig... Regn och rusk-hösten kan dra något gammalt över sig. Mmmm. Nästa helg ska jag nog ta tåget till Uppsala. Det är där som man upplever denna ljuva årstid allra bäst. Nog om min fabless för hösten.

Jag slängde nyss i en vittvätt... Typ en vecka sedan jag gjorde det senast. Har inte haft några vita strumpor... Jag hatar att använda andra färger på strumpor än vitt. Som vilken annan vanlig människa som helst...

Funderar på att köpa sånna här uggs. Jag menar, de verkar ju såå himla sköna... Bara trycka ner sina vinterfrusa tossar och låta dem värmas upp i dessa gudagåvor till skor. Jag har aldrig använt sådana, men det är så jag fantiserar att det är att bära dem.

Nu ska jag läsa Bridget Jones dagbok för errh... 7:e gången? i ett supervarmt badkar med bubblor (om jag finner några). Klockan 8 är det Playa del Sol på tv4! Tänker INTE missa det.



Världens i särklass collaste människa, enlig moi.

God kväll, mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0