001

Åh. Jag är inte en person som börjar grina lätt, men idag grät jag floder till Grey's Anatomy. Det var hjärtskärande. Mitt hjärta skrynklades ihop till ett litet russin när det var en liten pojke som höll på att dö. En man donerade organ och han pojken klarade sig. Då väcklades mitt russin-hjärta ut igen och blev ett enda stort, pulserande känslopaket som fick mina ögon att svämma över. Nog om det.

Idag gick jag, såklart, i skolan. Efter det gick Fanny, Tove, jag och Linnea ned till staden af Gefle. De två förstnämnda med "ögonbindlar". Sen köpte vi en limpa och matade ankorna.

Nu ska jag göra en lista på saker jag har gjort bra idag:

Jag cyklade till och från skolan
Jag gick upp tidigt så jag hann vakna till ordentligt
Jag åt frukost (te, juice, macka). Det är ju faktiskt det viktigaste målet på dagen!
Jag hann med rätt mycket under mattelektionen, och mitt hjärta slog ett extra slag varje gånga jag läste i facit att jag svarat rätt (cheesy...)
Jag fick MVG på båda mina bildläxor.

Nu kommer jag inte på några fler saker... Jag ska reflektera lite mer över detta senare. Egoboosting är great!

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0