011

Summering av helgen:

Fredag
Jättekallt och jätteblött. Vandrade runt i staden med Fanny. Fikade. På kvällen kollade hon, jag och Tove på Taking Woodstock. Suverän film! Kostade bara 60 kr, gå och se den. Efter det gick Tovsan och jag till Gustavs place. Sen skjutsade Rebeccas föräldrar hem Tove och moi till Tove. Kollade på Scream, The Boat That Rocked (två ggr) samt Notting Hill. Höll mig vaken hela natten (koffeinpillret tror jag).

Lördag
Åkte in till stan vid 8 på lördagsmorgonen. Köpte nybakat bröd till la familia och åkte hem. Världens äckligaste gubbjävel åkte förbi mig 4 gånger när jag satt och väntade på bussen. Trodde fanimig att hans ögon skulle ploppa ut. Usch. Vid 11 åkte moder, syster, bror och jag in till stan och kikade runt. Sedan åkte vi hem och jag gick och lade mig tidigt. Jättetidigt.

Söndag
Idag har jag pluggat lite. Jag var i sjukligt behov av det, må jag säga. Sov. Kollade på film. Sov. Checkade mors garderob och hittade en asgrym rock (bifogar bild). Kollade på Night listener (tror jag det var) med sis och nu sitter jag här. Fjärrskrivbordet funkar inte så min novell till svenskan kommer bli gravt försenad. FUCK.

Tråkig summering jag vet, jag vet. Kände bara att jag skulle uppdatera.

(Gick inte att bifoga bild... Antar att det är kopplat till resten av internetuppkopplings-strulet)

Nu skall jag basta, fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0