007

My name is Wennberg. Matilda Wennberg (rubriken...).

Efter de dagliga intaget utav studier åkte jag och mina älsklingar (hehe kunde inte låta bli... Fanny och Erik alltså) ned på stan och fikade. Och pratade om sex. Och smekte Erik. Mhmm. Sedan återvände jag till mitt angenäma hem och monterade en soffsäng (heter det så? Har hjärnsläpp just nu...). Eller okej. Ida monterade och jag agerade assistent. Fattar mig inte på IKEmotherfuckingA:s ritningar.

Positivt för idag (kost- och hälsomässigt):
Åt knäckebröd till frukost
Gick ned på stan istället för att ta bussen
Drack endast vatten på Wayne's (berodde på brist av pengar)

Negativt föridag (kost- och hälsomässigt):
Åt 3 kanelbullar när jag kom hem. Fuck.

Imorgon börjar skolan 08:00 eftersom vi har ett underbart nutidsprov. Sedan ska vi springa cirkus 5 km. Härligt. Peppad som fan. Helt taggad just nu. Awsome. Slutar iallafall 12:00. Lycka! Ska hem och måla några ramar sen plugga till gymnastikprov. Mr X (=våran gymnastiklärare. Avstår från att skriva hans namn... Om han mot all förmodan skulle googla sitt namn skulle kanske han hittar den här bloggen vilket är lika med Matilda får underkänt. JÄVLA DIKTATUR!) har mer eller mindre gjort en liten bibel utav papper vi ska plugga på om hälsa. Älskar det!

God natt (nästan fullmåne) (Kents skiva 6e november!!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0