005

Jag är sjukt trött på alla kontaktannonser inskickade av medelålders män (som för övrigt sitter och dreglar sönder pga kvinnoumgänges-abstinens) som innehåller rätt cheeky beskrivningar om att deras motto är "Carpe Diem", i hopp om att damerna ska falla pladask tack vare dessa mäns "otroliga språkkunskaper" (läs tidigare inlägg, mina språkkunskaper är rätt stunning hehe). NÅVÄL. Det jag egentligen ville förmedla var att trots mitt förakt gentemot missbruket utav det latinska ordspråket "Cape Diem" har jag (äntligen) insett att livet pågår just här, just nu. Därför ska man ta vara på varje dag, hur jävla äcklig den än kommer kännas från ditt lilla ide bland mysiga duntäcken när vardagstristessen och tröttheten slår emot dig en gråmulen tisdagsmorgon när klockradion står på 06:13.
Jag tänker från och med nu göra åtminstone göra något som får varje dag att kännas som om den verkligen räknas. Detta genom att antingen göra något från 365 saker du kan göra:s magestätiska lista eller uppmärksamma den pågående dagens tema. (Kalender härifrån)

Inser att jag formulerar mig konstigt. Nåväl. Ska äta pistageglass och mysa framför TVn.

God afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0