Nu är det maj (hahaha mina rubriker alltså)

Insåg nyss att jag har tonvis med grejer jag ska hinna göra. Skolarbeten och liknande. Whinade jag om det tidigare? Mhmm.

Imorse såg jag The Grudge. Vågar inte kolla horror på kvällen... iallafall inte ensam. Även fast det var ljust ute skrek jag som en jävla pussy hahaha. Resten av dagen jobbade jag, åkte ut till Alderholmen med Jennsan och I... solade där samt åkte hem och grillade. Ska jobba imorgon också.... och jag är förkyld. Eller tror det beror på pollen. Min näsa rinner och det finns inget som kan stoppa det (testade nässpray för första gången sen jag var ett litet knytt. Har inte vågat tidigare). Nu skall jag se på någon crappy film med min moder.

Over and out


Kommentarer
Postat av: jenny

eller så äre gräset, eller hur?

2009-05-03 @ 03:02:45
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0