SPT

Drar igång inlägget utan vidare ursäkt ang dåligt uppdaterande osv. Var på SPT-möte med min mentor idag. Det gick oväntat bra faktiskt. Jag var sjuk nervös innan. När jag satt utanför klassrummet i korridoren kunde jag inte undgå att märka hur alla föräldrar, med mycket dämpad röst, satt och pratade med sina barn, och med jämna mellanrum gav mig och omvärlden ett misstänksamt ögonkast, som för att se om man tjuvlyssnade. Då blir man ju såklart ännu mer nyfiken och angelägen att veta vad dom pratar om. Snackar dom strategi inför det kommande samtalet, eller vaddå? Jag blir jätteirriterad på folk som i sin tur blänger irriterat på folk runtomkring. Det är faktiskt dom som skapar nyfikenheten genom att vara så hemligetsfulla. Life's fun, so let's have a laugh. Vet inte vart jag ville komma, faktiskt.

Efter SPT:n åkte mamma, Ida och jag och köpte äppelkaka, och på konsum hade dom faktiskt Stimrol-tuggummin (ni vet, nya i sånt där fodral). Jag har letat i jättemånga affärer efter sånt, men har bara kunnat hitta det på pressbyrån. Bäst ni skriver upp detta, oja.

Resten utav dagen är blank, förrutom att jag ska till Furuvik och kolla hundvalpar klockan 18:00. Kan också vara bra att skriva upp.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0