Novacain for the soul

Ullis kom vid 13-tiden, och vi (Jenny, Ida, jag, Ullis samt hundarna) åkte till Oslättfors, för att sedan hamna i norra Åbyggeby. När vi hade rastat hundarna åkte vi hem och Ullis färgade håret på mig. Så nu är det rätt... mörkt. När J och U skulle hem var bilnyckeln till bilen borttappad, så vi letade som fan efter den. Utan framgång. Sedan åkte I, mamma och jag till Furuvik och spanade på hundvalpar (nej, onej, vi ska inte ha fler!). Fyfan va söta. Sen åkte vi tillbaka till vårat residens, lämnade I, för att sedan återvända till Furuvik, pga glömda papper (nej, inget av detta är relevant).

Nu ska jag gå och sova, efter genomförd kvällsprocess (dvs tandborstning, dusch osv).

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0