Grillad - Sanna Bråding

Gick runt på stan med J, H och I. Det var... intressant. Haha. Sen åkte J, jag och I hem till vårat crib och här var det dött, så att säga. Gick till konsum och köpte B&J och naturgodis, gick hem (ensam, då I och J åkte till sistnämnd), och myste i soffan med mamma. Orkade bara typ en åttondel an glassen... men då har jag kvar till nån annan dag!
Först kollade vi på Så ska det låta, där Måns var totalt söndercharmig. På ett bra sätt. Efter det checkade vi Grillad, där Sanna Brådings nerver skulle sättas på prov (även fast Alex Schulman, som också deltog, skulle kunna anses som den grillade, då han fick ta mycket skit för sina uppseendeväckande tandrad, hoho). Har inte skrattat så mycket på länge, svårroad som jag är. Spana via länken: http://svtplay.se/v/1487451/grillad/del_2_av_10
Har inte använt mig utav SVT Play tidigare, men det är ju ett riktigt suveränt sätt att kolla på program man missar. Tar ingen tid alls att buffra och hålla på!

Nu ska jag läsa Scar Tissue, som jag ÄNNU inte hunnit läst ut. Efter det ska jag sova. Punkt. För att avsluta. Liksom.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0