Friday I'm in love (jag är originell)

Fresh fredag. Vaknade halv 7 (en halvtimme efter vad jag planerat, pga ändrad dygnsrytm sen igår). Åkte till skolan och allt förflöt. Råkade slå ner en stol mitt framför mr H, efter att han bett mig sticka honom en halsduk. Fanny, Joanna och jag åkte ner till George och fikade, sen kollade jag och F på en jacka hon troligen ska köpa. Superfin var den! Sen vidare till Spegeln för att kolla prao-platser. Dom skulle höra av sig. Efter det gick vi till Naturkompaniet och spana kånken, dyyyra som fan. Till sist gick vi till Designforum, sen tog jag bussen hem. Nu ska jag ta 16:15 bussen till stan och möta upp Jenny och Hanna. We'll see what the afternoon brings with it! Ikväll blir det tacos, för att... fria (nejnej!) att bror återvänder... Hmm.

Pyssen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0