Vad att göra?

Jag gillar faktiskt mina vardagsrutiner... förutom att de innefattar att jag måste gå upp i ottan, jobba 9 timmar och somna direkt efter att jag duschat. Bortser man från dessa... hm.. bagateller så gillar jag att ha så mycket struktur på mina dagar som jag har. Jag skulle gå sönder om jag bara skulle driva omkring hela mitt sommarlov. Dessutom är PENGAR a key factor till varför jag inte spenderar mitt lov på samma sätt som ungdomar generellt gör. Jag måste poängtera att jag inte slösar bort pengarna jag tjänar. Jag INVESTERAR dem i minnen. (Såsom kameran jag ska köpa. Vilken ska jag välja? Det är ju en hel djungel utav märken!)

Nu ska jag driva runt. Det är ju helg fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0