Mitt Nintendo 64 är funnet!

Efter ungefär 1,5 månaders idogt letande har jag nu hittat min kära konsol! Att det tagit sån lång tid att hitta det antar jag är eftersom jag är grymt slarvig samt att mitt tålamod ligger på en 4-årings nivå... Typ. I vilket fall som helst fanns bara själva konsolen och "Banjo Kazooie" i lådan. Ska kolla på Tradera eller nåt efter Supermario 64, Yoshiworld, Mariocart och Zelda: Ocarina of time... Dom är nämligen mina favoritspel. Känner mig sådär supernostalgisk för tillfället. Mitt beroende, som jag lyckades framkalla när jag var cirkus 8 år, kommer med all sannolikhet återkomma. Det känns mysigt och lite skrämmande på samma gång.

Förutom att leka "Damernas detektivbyrå" ute i garaget har jag legat och pressat på terassen. Eller, pressa och pressa... Jag gick ut och läste lite (Otrohets dieten... Vilken innehåller, som titeln antyder, både otrohet och hetsdiet. Den är skriven med mycket humor och en nypa sarkasm gentemot vår tids viktshets. MEN detta ska inte bli en djupare recension!). Efter ett tag gjorde sig mitt tålamod, som jag nämnde tidigare, påmint och jag fick avsluta min hudcancer-session.

Nåväl. Ikväll ska jag köpa biljetter till Way out west och spela Bajno Kazooie som den abnormala tonåring jag är.

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0