HELG-G-G

ÅH vad skönt. Blah blah blah. Duschade osv. Ska troligtvis kolla på en ny kamera strax. När jag torkat.

Jag hittade förresten ett sms under kategorin "Skickat" i mobilen som löd:
Barking before 6 AM-club
Jag hade skickat det till en kompis klockan 4 inatt. Jag har inget jävla minne av det. Däremot drömde jag om hundar och min väckarklocka som vägrade sluta ringa. Och ingen var hemma förutom jag under natten. Därför kan jag konstatera att ingen, med untantag från jag själv, skulle ha kunnat skicka det. Creepy.

Jag klappade dessutom en KATT idag. Den var svart och jamade... Förstår ni hur STORT detta är? En kissemiss. Har inte rört en sån på bra många år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0