Too much drama, enligt mig...

Alltså VAFAN. Blir helt matt av denna svininfluensaskräck. Rökning är ju rena rama massakern, men då det är så vanligt att röka cancerpinnar lyfter inte en kotte på ögonbrynet. Då det däremot kommer en "OBOTBAR EPEDEMI SOM KOMMER SKÖRDA FLREA TUSENTALS LIV" blir alla hysteriska. "Hostade hon nyss?!", "AAH, jag tänker inte skaka hand med DIG, du är SJUK och har säkert SVININFLUENSAN!" är väl ordväxlingar (okej, tankegångar. Svenskar är för flata för att våga yttra sig på ett så oförskämt sätt, antar jag...) som i dessa tider är vanligare än uttalanden såsom "Har någon läst tidningen? Jorden håller visst på att förruttna på grund av alla utsläpp...". Vad jag försöker komma fram till? Äh...

Jag är sjuk. Det var nog det jag ville få fram. Riktigt sjuk. Hostig, snorig, risig. Nu fruktar jag att jag har SVININFLUENSAN. Varför? Jo, därför att tidningarna påstår att alla så mycket som harklar sig är drabbade utav århundradets digerdöd. Än en gång: Jävla mediehoror som förstorat hela skiten! Jag kan inte ens nysa utan att få blickar som säger "Håll dig på avstånd. Jag vill inte bli smittad.". Jag vill kunna få ha en höstförkylning utan att känna mig som ett jävla epedemioffer som måste sättas i krantän.

(Jag tenderar att skriva med mycket versaler när jag är upprörd, vilket ni säkert redan har märkt. Jag ber om ursäkt.)

Nu ska jag kurera mig genom att kolla på The Big Bang Theory.

Tack för ikväll, mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0