Rönnbär? Va?

Kan man bli hög/full/på annat vis påverkad av rönnbär? Ska dom vara förvällda eller något liknande innan? Inte för att jag genuint bryr mig ... Men det är ju kul att veta innan man sätter i sig ett ton av sånna. Eller va nej jag vet inte vad jag hade tänkt skriva. FAN asså. Jag kan aldrig hålla mig till ämnet jag från början hade tänkt tala (i det här fallet skriva) om. Det är bara sån jag är. Men visst blir man rätt irriterad? Jag blir iallafall skitirriterad på mig själv. Ja.


Visst är jag bra på sånna där falska superleenden? Flexibelt använde jag inte bara rönnbärskransen(???) som fin rekvisita, utan också som myggsmällare.
Justja, mina missanpassade modeoffer, dom (coola) solglasögonen kan ni skåda på bilden. De är inköpta på Monki. Nu kan ni apa efter min underbara klädstil. (Hahaha)

Lässna på Jamie T - Sheila okej? Den är awsome.

Hare gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0