ÄR SÅ J#%!/&VLA FÖRBANNAD

NÅT JÄVLA ÄCKEL HAR SNOTT MIN KÄRRINGSNURRA. Eller, min farmors kärringsnurra - vilket gör det hela värre. FAN va sur jag blir. Har anmält det till polisen. Och när dom får tag på dig, din äckliga cykeltjuv utan något hjärta what so ever, då blir det inte roligt kan jag lova. (Snälla ge tillbaka mig min cykel! Mitt busskort har gått ut och jag har inte råd med att betala på bussen varje gång snyft snyft.)

Nu ska jag göra min bildläxa och äta negerbollar. FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLA PISSED.

Kommentarer
Postat av: paulina

haha ingen fara :D jamen såklart att ni får medverka, ni är ju trots allt mina peace&love-hippies!

2009-08-25 @ 16:45:40
URL: http://paulinadk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0