Söndag (spännande rubrik...)

Gick på Milk samt åt kinamat med mina kusiner igår. Nice. Hade dock ont i huvudet hela tiden. På väg att blli sjuk, I guess. Ska dock trotsa det faktum att jag har huvudvärk (och värk i hela kroppen, likaså) och jobba. Jag behöver verkligen pengar... 100 riksdaler i timmen is "not bad, not at all bad" (för att citera Spike i Nottinghill, he he).

Äldre människor dras till mig som getingar till saft på sommaren (vilket gör att man alltid får hålla utikik så man inte dricker saften ifall det är getingar i den... eh ah). Igår så kom det fram minst 10 gamla tanter och undrade om penséerna kan ställas utomhus nu, eller om det är för kallt fortfarande? Jag kan inget om blommor. Verkligen inget alls. Lite pinsamt, med tanke på att både mamma och pappa är rätt insatta (för att inte överdriva, då) i "den underbara världen utav flora och fauna" (Hahaha, nostalgi. Och rätt internt. Bry er inte om det). Alla tanter fick samma svar; "Näe asså... Hehe... Jag kan inget om sånt där. Blommor asså." Jag la inte märke till, förrän efteråt, att jag svarade mer eller mindre exakt likadant varje gång.

Hahaha. Ja, jag vet att jag är tråkig. Men 23:e är det min födelsedag, det ni. 15 år ung blir jag då. Och mamma kommer hem på måndag. Måste erkänna att jag saknat henne.... Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0