Mhm sista april snart

Fan va tiden går fort! Vill höja mig i några ämnen tills sommaren, så jag måste alltså plugga skitmycket. Jättestressigt...

Skola idag... inget intressant att förtälja på den fronten förutom matteprov på torsdag, så jag ska fixa mina anteckningar. Har NO-prov imorgon och så ett spanskaprov (också på torsdag). Ska skriva engelskauppsats efter skolan nästa måndag. Framförde mitt tal på svenskan idag. SO-prov nästa vecka om jag inte misstar mig. Bildprojektet ska snart vara klart. Har inte hunnit ett piss på det. Mitt textilprojekt (halsduk hahaha) ska vara inne om några veckor. Har knappt hunnit ett jota. Stickar ju med 4½ mm-stickor.  Jaa. SJUKT JÄVLA MYCKET skolarbete. Fyfan.

Efter skolan gick Jennsan (haha skitcoolt smeknamn jag kommit på) och jag på stan. Mhmm inte så mycket hon köpte några tröjor. Åkte hem och kollade I Am Legend. Sjukt bra film. Har inte sett den förrän nu. Duschade (handdukar+torktumlare under tiden=love). Nu skall jag förtära något samt kolla på någon film. Skjuter upp mitt skolarbete. Iallafall idag.

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0