Vilken torsdag

Matteprov idag, som sagt. Vet inte hur det gick faktiskt. Ena halvan av mig säger att det gick okej, medan min andra halva säger att det gick åt helvete... Nåväl.

Hemkunskapen idag var skitrolig! Fanny, Erik, Henry och jag bakade chokladbollar, och fyfan va Henry och jag garvade! "Go bayblade!!!" Sen skulle vi kasta chokladbollar till varandra, och Henry hoppade undan precis när chokladbollen kom susande genom luften. Den landade på ett skåp. Som var helvitt. Haha.

Sedan hade jag kvarsittning. Satt och skrev en uppsats om mobiltelefoner samt stirrade framför mig i en timme. Det var inte så värst roligt.

Åkte hem, och sedan direkt till stan med mamma och hämtade Ida. Sen ut till valbo. Strosade runt litegrann utan att hitta ett dugg.

Nu ska jag duscha, och imorgon är SISTA DAGEN I SKOLAN! Skööönt!

22 april kommer förresten Marit Bergman till Gävle. Dan före min födelsedag! Jenny och jag har pratat om det, så tjohej!

Kommentarer
Postat av: Fanny Lundquist

matilda; gooooo baybladeeeeee! (kastar chokladboll mot henry)

henry; (flyttar på sig och chokladbollen hamnar på skåpet)

(det blir helt tystoch alla tittar på matilda)

hahahahahahahahahahah! :'D

2008-12-21 @ 18:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0