Mah homie Gustav!

Hade inget matteprov idag! Skönt... Har det dock på torsdag istället.

Åkte ner på stan med Ida, Jenny, Frida, Josef, Gustav och Oscar. Gick runt med damerna och kollade efter julklappar. Blev lite presenter till mig själv. Börjar bli lite stressad över att hinna köpa till alla... However, gick vi vidare till Gustavs lilla (och mysiga!) etta. Där satt Josef och Gustav redan och kollade på film, så vi joinade. Sen ville lille G ha mat, så Jenny ställde sig och stekte köttbullar. I en KASTRULL. Haha.

Åkte hem med Maria, och väl hemma gjorde jag en hårinpackning och ansiktsmask. Skitskönt!

Nu ska jag lägga mig tidigt... Imorgon är det SO- och musikprov. Härligt, härligt asså!


Kommentarer
Postat av: jenny

dom vart ju fantastiska,

köttbullarna asså!

2008-12-18 @ 21:18:45
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0