Julklapps-lördag

Vaknade vid 9-tiden och låg och kollade på Bamse i trollskogen. Har inte vågat sett den tills nu, haha! Sen kollade jag på Pokémon - Mewtwo strikes back. Jag är otroligt töntig, jag veeet.

Halv 2 mötte jag och Ida Viktor nere på stan. Gick runt och köpte julklappar. Köte Kent-samlingen till mamma och en plånbok och iPod-laddare till Ida. Sen köpte jag rökelse till mig själv också.

Käkade på Java. Viktor och jag köpte nån varm macka. Min med mozarella, kyckling och pesto va skiiiitgod, vill jag lova!

Sen åkte Idis och jag hem, och nu ska jag kolla på Micke och Molle. Myspys!

Viktors storebror ska fixa iPodhögtalare till mig! Sånna där coola, som ser ut som en legobit. Copycat:ar Jennys då... Men jag måste verkligen ha!!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: jenny

då kan vi bilda legobithögtalareklubb!

2008-12-20 @ 21:51:22
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0