I never said "Thank you" for that. Now I'll never have a chance

Hear you me är min favoritlåt i världen. Big time! Blir aldrig dålig.

Jag är inte så himla taggad på matteprovet imorgon. Ändå så känns det som om jag kan allt. Även fast jag inte tränat ett dugg. mitt huvud är riktigt mysko, kan jag lova!

Hade so-prov idag. Känns inte som om det gick sådär super... Kanske på vg-/mvgfrågan att det gick lite bättre. Jag är duktigare på att framföra mina egna åsikter än att lära mig en massa ord och deras betydelse.

Jag längtar som attan att få ha lov. Jag skulle inte orka en vecka till!

Nu ska jag snart ner och kolla Efterlyst med mamma. Det är bara Efterlyst och Insider som både mamma och jag gillar. Haha. Det låter lite sinnessjukt. Mitt huvud luktar förresten Toni & Guy som tusan! Köpte en plattängs-spej igår. Har inte använt sånt tidigare. Inte undra på att mitt hår ser ut som det gör!

Nick Pitera är så grymt cool!


Kommentarer
Postat av: jenny

han låter som en tjej ibland

2008-12-18 @ 22:11:53
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0